مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


یادگرفتن seo ماهر ارتقا ترافیک وبسایت

بینندگان تارنما از کلیه عامل ها دیگر اساسی خیس میباشند بهترين سئو كار  غرض و نهایت کل عمل های seo و سئو ارتقا ترافیک تارنما میباشد. برای ارتقا ترافیک وبسایت می بایست به مخاطبان خویش اعلام فرمایید که وب سایت شما دارنده چه خصوصیت هایی میباشد.
روزی در یک کدام از شبکه‌های‌عمومی نوشته بودند در حالتی‌که خبر مرگ آدمها از گرسنگی را اینجا بگذارید هزاران لایک خواهید خورد اما هیچ کس ریالی به گرسنگان یاری نخواهد کرد.

 


طرز دقت بشر ها به مطالب عوض شده میباشد . اشخاص برای هر مطلبی یکسری ثانیه بیشتر وقت نمی گزارند و بندرت کسی را تعدادی دقیقه در اکنون مطالعه می‌بینید. برای اینکه اشخاص را به قرائت مطالبمان عشق و علاقه مند کنیم چه می بایست کرد.

 


در آغاز می بایست مطمئن گردید که تمامی مطالب شما در دست حداکثر یوزرها قراردارد. این عمل را در seo اصطلاحا بکلینک به چنگ آوردن میگن اما بکلینکی که تنها یک لینک و پیوند به تارنما شما باشد مشتری چندانی ساخت‌و‌ساز نمی نماید ، دنبال این سیرتکامل بکلینک ها نباشی کارایی فرمائید خلاصه و یا این که تبلیغی از هر مقاله خویش را در وب سایت ها و شبکه‌های‌عمومی گوناگون منتشر فرمائید و آن را به مقاله خویش در وب سایت پیوند دهید غرض شما از قرار دادن پیوند در وبسایت ها و شبکه های عمومی می بایست ارتقاء تماشاچی باشد . در‌صورتی‌که با این خط مش جلو بروید سریعتر به فیض می سید.

 


بک لینکها در‌صورتی‌که تحت عنوان برگه شما همسان باشند بها بیشتری دارا‌هستند در‌صورتی‌که کلمه و واژه اولِ پیوند شما با تیتر کاغذ یکی از باشد بها آن بیشتر از وقتی میباشد که پیوند با عبارات اواسط و یا این که پایان تیتر وبسایت یکی‌از باشد.


یوزرها و گوگل انتضار دارا‌هستند که درصورتی که تیتر مقاله شما برای مثال یادگرفتن فتوشاپ میباشد مقاله شما یک مقاله فراگیری فتوشاپ باشد پس در متن می بایست عبارت فراگیری فتوشاپ مصرف شده باشد این نکته که عین عبارت در متن باشد برای یوزرها چندان اهمیتی ندارد و فقط کافیست که محتوای شما دارای ربط باشد اما ارتقا جايگاه در کاوش تماشاچی شمارا ارتقاء می‌دهد پس هر دو راه را همزمان بپیش ببرید.

کاربرانی که وب سایت شمارا دنبال می نمایند انتضار دارا‌هستند که شما مطالب جدیدی در وبسایت خویش بگذارید در‌حالتی که کاربری به وبسایت شما سربزند و در مراجعه بعدی خویش در ماه آن‌گاه ببیند که محتوای شما به عبارتی محتوای یک ماه پیش میباشد احتمال اینکه این استفاده کننده مجدد به وبسایت شما سربزند بسیار ضعیف میباشد. پس تلاش فرمائید همواره تارنما خویش را بروز نگه دارید.
برخی از کمپانی هایی که فعالیت بهینه سازی انجام می دهند با قراردادن محتوا بوسیله ربات ها در وبسایت شما مقاله قرار میدهند . این محتوا ها برای یوزرها اکثر اوقات تکراری و خسته کننده میباشد، برای یک seo ماهر اضافه کردن به تعداد صفحه ها تارنما قیمت بالاتری نسبت به بازنویسی یک شیت و دستکاری اصلی یک شیت قیمت بیشتری از یک نادرست گیری املایی دارااست.

و این قواعد برای یوزرها حقیقی و واقعی و موتور های کاوش یکسان میباشد.
یوزرها چه طور مداوم از یک متاع تجاری خاص استعمال می نمایند. یوزرها با مشاهده محصولی که قیمت مذاکره داشته باشد آن را برای سایر افراد تبلیغ خواهند کرد و به آن متاع تمایل بیشتری خواهند داشت، پس همواره کیفیت خویش را در حدی قرار دهید که از انتضار یوزرها بالاتر باشد.

یوزرها وب سایت شما انتضار دارا‌هستند که مطالب شما کیفیت عالی و موثق باشد و در مقاله‌ها از عکس و فیلم هم مصرف شده باشد و مخاطب بتواند مجموع مقاله ها وبسایت شما‌را براحتی مشاهده نماید. به این ترتیب در ساخت و ساز محتوا برای قسمت های مربط صفحه ها ارتباطی و یا این که منو ساخت نمائید. از محتوای کیفیت عالی و عکس و مدیا در صفحه های خویش به کار گیری فرمایید.
قابلیت و امکان مشاهده وبسایت در تلفن همراه و تبلت کابران وبسایت انتضار دارا‌هستند بتوانند که وب سایت شمارا از روش موبایل ها و تبلت های خویش نیز دنبال نمایند. براین اساس وبسایت خویش را طوری پباده سازی فرمایید که درین ابزار ها به راحتی خوانده گردد و نیازی به اسکرول افقی نداشته باشد.

هر چقدر هم که تارنما خیر داشته باشید هیچ کاربری بیش تر از حد نرمال برای بار گذاری شدن تارنما شما حوصله نمی نماید پس وب سایت خویش را تا مکان ممکن مدل پباده سازی نمائید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 30 آذر 1399 ساعت: 15:46


فراگیری بهینه سازی ماهر نتیجه ها متفاوت کاوش مبنی بر آپی های متعدد

گوگل فرمان العملی برای موتور جستجوی خویش دارااست سئو در مشهد  که محتوای تارنما شمارا مبتنی بر ترازو عشق مندی یوزرها در بخش ها گوناگون مرتبه بندی می نماید.
اینجانب یک وب سایت در جمهوری اسلامی ایران پباده سازی کرده ام گوگل مخاطبان مهم مرا اهل ایران ها می داند مگر اینکه سایتم مغایر این را اثبات نماید.
این نکته بسیار مهمی میباشد . از جمله اینجانب سایتی در باره فراگیری مراقبت از طفل پباده سازی میکنم و 40 درصد یوزرها سایتم از سراسر نقاط عالم میباشند و 60 درصد هم از مرزوبوم خودم و از این 60 درصد 50 درصد را عموم شهر خودم تشکیل می دهند گوگل این وبسایت را یک وبسایت با دامنه جهانی می شناسد .


البته درصورتی که تارنما اینجانب در کشور‌ایران باشد و 99 درصد یوزرها اینجانب از جمهوری اسلامی ایران از این 99درصد 80 درصد از شهر خودم باشند گوگل وب سایت منرا یک تارنما محدود به کشور ایران و یک وب سایت حیطه ای می‌داند . درین موقعیت درصورتی که کسی از بیرون از کشور‌ایران کلمه و واژه کلیدی را که برای وبسایت خویش انتخاب کرده ام کاوش نماید به هیچ وجه وبسایت مرا نخواهد مشاهده کرد. حتی ممکن میباشد در صورتی کسی از شهر های دیگر وب سایت مرا کاوش نماید نیز جايگاه وب سایت با آنچه عموم شهرم می‌بینند متعدد باشد.


برای غلبه براین نقص‌ بایستی چکار کرد؟ یک نکته وجود دارااست و آن این میباشد که وب سایت شما به هیچ عنوان قابلیت و امکان جهانی شدن را دارااست و یا این که نه . فرض نمایید که اینجانب یک دکان مبل در کشور ایران دارم اینکه یک نفر در آفریقای جنوبی به وب سایت اینجانب رمز بزند چه اهمیتی داراست . اینجانب قابلیت و امکان صادر کردن مبل به آفریقا را ندارم و وی قابلیت و امکان پرداخت هزینه انتقال مبل از میهن دیگر را ندارد.

براین اساس قبل از اینکه به تامل حل این ایراد باشید به‌این تصور کنید که آیا کسب و عمل شما فی مابین المللی میباشد و یا این که نه.
یادتان باشد وب یک فضای مجازی می باشد البته سازو امور در آن با دنیای حقیقی فرقی نمی نماید.
شما با یک کسب و فعالیت محلی نمی توانید تنها با وب جهانی گردید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 30 آذر 1399 ساعت: 15:40


تحت عنوان یک کارشناس بهینه سازی و شخصی که  سئو در مشهد  به طور روزمره با پروسه انجام بهینه سازی وبسایت های متعدد درگیر میباشد، فارغ از به کارگیری از ابزارها نمیتوانم فعالیت کنم.

انجام بعضا امور مثل یافت کردن اشتباهات بهینه سازی داخلی فارغ از ابزارها برهه زمانی بیشتری می برد.

ولی برخی امور مثل جستن بک لینک و پیوند تارنما رقبا یا این که وب سایت مخاطب، سوای امداد تصاحب کردن از ابزارها حدودا نا ممکن میباشد.

به همین عامل در‌این محتوا به فراگیری ابزارهای مرتبط با پیوند بیلدینگ (به ویژه یادگرفتن ahrefs) و سئو آف پیج پرداختم، تا شما هم بتوانید با به کار گیری از ابزارهای ماهر مبلغی و مجانی بک لینک و پیوند های وبسایت خویش و وبسایت های رقبا را تحلیل نمایید و در روند بهینه سازی تارنما به شایسته ترین صورت پیش بروید.

 

در شرایطی‌که دوست داشتید، می‌توانید پوشه صوتی تحت را گوش نمائید تا یه خرده بیشتر با اهمیت لینک و پیوند بیلدینگ آشنا گردید:

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای ارتقا یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و تحت به کار گیری نمائید.
آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت  اکران سرفصل ها 
یادگرفتن Ahrefs :‌ ماهر ترین و (یکی) گران ترین ابزارها
درین کاغذ به فراگیری ابزارهای رایگانی مثل سئو Spyglass هم می‌پردازیم ولی…

به لحاظ شما منطقی میباشد که به خیال مبلغی بودن و گران بودن یک ابزار ماهر پیوند بیلدینگ ، بیخیال به کارگیری از آن ابزار شویم؟

نشانی تارنما :‌ Ahrefs.com
هزینه برای عموم عالم :‌ 7 دلار (ورژن آزمایش هفت روزه) / 99 دلار ورژن ماهانه تک کاربره / 999 دلار ورژن منحصر ماشین کرایه ای های دیجیتال مارکتینگ
هزینه برای عموم جمهوری اسلامی ایران : خرید از برخی وب سایت های واسط از با هزینه 120 هزار تومان ماهانه!
خرید حساب Ahrefs:

در شرایطی که قصد دارید به طور رسمی فعالیت خویش را پیش ببرید، می توانید با مراجعه به تارنما های واسط مثل لک لک گروپ، خرید دلاری انجام دهید.

ولی درصورتی که دنبال راهکارهای ارزان بها خیس می‌باشید می توانید از سایت انجام میدم یکسری حساب متفاوت را با هم با بها 1250 هزار تومان خرید فرمایید.

دقت داشته باشید هیچ یک از وبسایت های بالا با آکادمی فرین ارتباطی ندارند.

ما از هر دو این دو گروه ها خرید داشتیم و با اعتنا تجربه خیر خودمان آن ها را به شما هم سفارش کردیم. ولی درخصوص عمل های آن‌ها در اینده و اینکه در خرید شما هم به تعهدات خویش فعالیت نمایند یا این که نه اطلاعی نداریم…

ویدئو یادگرفتن Ahrefs:
به دنبال 4 ویدئو برای فعالیت ماهر با این ابزار را در دست شما قرار می دهیم تا بتوانید با مطرح ترین قسمت های ahref فعالیت نمائید:

فراگیری پارامتر ها و پیشخوان Ahrefs:

 

پارامتر DR چه می باشد؟
DR یا این که Domain Rating یک کدام از پارامترهای ابزار Ahref برای انتخاب واحد سنجش توان دامنه هایی میباشد که به شما لینک و پیوند داده اند.

توضیحات خویش Ahrefs راجع‌به پارامتر DR:

Domain Rating (DR) shows the strength of a target website’s backlink profile on a logarithmic scale from 0 to 100, with latter being the strongest.

در صورتی‌که برای مثال از تارنما ماکروسافت یک پیوند گرفته باشید (فراگیری به چنگ آوردن بک لینک و پیوند بدون‌پول کیفیت خوب از ماکروسافت) و تنها همین بک لینک و پیوند را داشته باشید، این پارامتر Ahrefs اقتدار بک لینک و پیوند شمارا از حیث تعداد و اقتدار وب سایت تحلیل کرده و با وبسایت های دیگر از دیتابیس خویش میسنجد و یک نمره از 0 تا 100 به شما می‌دهد.

شایسته ترین مشاور seo وب سایت چه کسی است؟ مقایسه 5 وب سایت مشاور بهینه سازی اهل ایران!
پارامتر UR چه می‌باشد؟
UR یا این که URL Rating پارامتر دیگری میباشد که برای انتخاب ترازو توان صفحاتی که به شما لینک و پیوند داده اند استعمال می‌شود.

توضیحات خویش Ahrefs راجع‌به پارامتر DR:

URL Rating (UR) shows the strength of a target page’s backlink profile on a logarithmic scale from 0 to 100, with latter being the strongest. Both inteal and exteal links are taken into account when calculating this metric (but they’re “weighted” differently).

به عبارتی نمونه بک پیوند کیفیت عالی از ماکروسافت که زدم را در حیث بگیرید.

اکنون شما می‌تواند در همین وبسایت در یک شیت نامرتبط ، با محتوای ضعیف(ارتفاع محتوای معدود ، نامرتبط ، اسکن) و … به تارنما خودتان پیوند بدید.

یا این که خیر ، از یک شیت صحیح و حسابی با محتوای دارای ارتباط مطلوب…

در هر دو نمونه بالا ، توان بک پیوند دریافتی تفاوتی نمیکند؟ به طبع اینطور وجود ندارد

پارامتر UR دقیقا قصد دارااست تا به ما در آنالیز اقتدار URL ها یاری دهد.

Referring Domain و Backlinks چه است؟
ریفرینگ دو‌مین به دامنه هایی گفته می‌شود که به برگه شما لینک و پیوند داده اند.

بک پیوند به کل بک پیوند های گرفته گردیده گفته می‌شود.

فرض نمایید شما باطن حساب لینکدین خویش وارداتی و یک لینک و پیوند به تارنما خویش بدهید.

اکنون شما 1 ریفرینگ دو‌مین و 1 بک پیوند دارید.

ولی یک سری روز بعد از آن مجددا در همین وبسایت یک پست دیگر قرار داده و یک بک لینک و پیوند دیگر می‌گیرید.

حال شما 1 ریفرینگ دو‌مین و 2 بک لینک و پیوند دارید.

اعتنا داشته باشید که در مباحث seo ، معمولا تاثیر ریفرینگ دو‌مین از تعداد تمام بک لینک و پیوند ها بیشتر میباشد.

ویدئو فراگیری Backlink Profile در فراگیری ahrefs:

 

اهمیت چک تاریچخه لینک و پیوند بیلدینگ وب سایت رقبا
در عصر های فراگیری seo و دیجیتال مارکتینگ مدام سفارش می‌کنیم که در حالتی‌که جایی قصد کردید مراحل لینک و پیوند بیلدینگ را انجام دهید، در صدر تاریخچه لینک و پیوند بیلدینگ رقبا را آنالیز نمائید.

این چنین می‌توانید به یک استاندارد معمول فی مابین رقبا خویش برسید.

به خصوص تحلیل تاریخچه لینک و پیوند سازی وبسایت هایی که در واژه و کلمه کلیدی متبوع شما پیوند 1-3 میباشند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 532 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 17:25

تکنیک های بهینه سازی طبیعی صد در صد عملی می باشند بهترين سئو كار  البته وصال به کاغذ نخستین گوگل به واسطه آنان وقتگیر هست. با اینحال درصد پیروزی کسب و فعالیت پس از وصال به ورقه اولیه حاصل کاوش به واسطه اجرای این طرز ها بیشتر از دیگر راه و روش ها میباشد. به کار گیری از طریق های تبلیغاتی گوگل و صرف هزینه برای قرار به دست آوردن در برگه نخستین گوگل تلاش دارااست، البته همانگونه که ذکر شد، گوگل در پی حذف تارنما هاییست که احیانا داده ها صحت در رابطه واژه کلیدی کاوش گردیده ندارند و فقط از تیتر آن کلمه و واژه در شیت استعمال می نمایند.

بخش اعظمی از صاحبین تجارت های آنلاین مانند Joshua Guerra صاحب و مالک وبسایت BIZCOR معتقدند مادامی که تمرکز مالی و فکری شما بر روی استراتژی های بهینه سازی می‌باشد، همواره مرتبه تارنما بهبود پیدا کرده و منزلت های فراتر صفحه ها کاوش را تسخیر خواهید کرد. هم زمان با پرورش موتورهای کاوش و تکنولوژی های اینترنتی، به حیث می‌رسد که seo طبیعی وب سایت گزینه اعتنا گوگل خواهد بود و این دقت روز آپدیت بیشتر و دقیقتر نیز گردد.

بهینه سازی وبسایت، روشی اجرایی، مالامال منفعت و گران بها میباشد.
در مقایسه با دیگر شیوه های بازاریابی، هزینه ای که جهت seo طبیعی وب سایت خرج میکنید، بسیار ازرشمند میباشد و نرخ برگشت سرمایه آن نیز بسیار خوب نظارت می‌گردد. طرز های تبلیغات در گوگل ممکن میباشد در صدر بهره دهی داشته باشد ولی بهینه سازی طبیعی وبسایت بعداز یک توشه هزینه، منزلت و مرتبه وبسایت را اثبات نگه میدارد، در حالی که طریق های PPC و صرف هزینه در شبکه های عمومی از این خصوصیت برخوردار وجود ندارد.

سپردن بهینه سازی تارنما به سئوکاران موجب آزاد شدن برهه زمانی شما برای دیگر کارها میشود.
انجام پروژه seo طبیعی وب سایت، نیاز به فرصت دارد و شما با دادن این مسئولیت به یک سئوکار ماهر از این مقطع به دست آمده برای انجام دیگر شغل های اساسی میتوانید استعمال فرمائید. انجام پروژه های seo برخی به طور مجموع وقت، بازه زمانی میطلبد و در حالتی‌که قصد دارید خویش این امور را انجام بدهید، بازه زمانی پاره ای برای انجام کار های تجاری خویش خواهید داشت.

به کار گیری از محتوای نادر قیمت می‌تواند خطرناک باشد.
گوگل اکنون وبسایت هایی راکه غیر قابل اعتماد می باشند و مطالب معدود قیمت را منتشر می نمایند، جریمه می نماید. لینک و پیوند از وب سایت های نا دارای اعتبار ارزشی ندارد و در به دست آوردن از تارنما های دیگر نیز خصوصا در اولِ فعالیت بایستی اعتنا ویژه ای خواهد شد.

رقیبان شما نیز احتمالا از همین استراتژی به کار گیری می نمایند.
در شرایطی که شما در تاءمل پیاده سازی استراتژی بهینه سازی طبیعی می باشید، دلیلی ندارد که دیگر رقبا نیز به‌این تاءمل نباشند. اکثر وقت ها رقبا از همین استؤاتژی ها به کار گیری می نمایند و در حالتی که که شما وب سایت خویش را مطابق با پایانی الگوریتم های گوگل، بهینه سازی نکنید از آن ها عقب میفتید. سرمایه گزاری بر روی پروژه های seo شمارا در کورس رقابت نگه میدارد و چه بسا که از رقیبان پیشی نیز بگیرید.

تاثیر seo طبیعی به طور کامل محسوس میباشد.
امروزه بخش اعظمی از یوزرها حاضر به ریسک کردن در تصمیمات اصلی نیستد و مدام پیش از خرید یک متاع یا این که به کارگیری از یک خدمت، اسم آن را در گوگل کاوش می نمایند. پژوهش ها نیز نشان میدهد که اکثر وقت ها مشتریان دارنده پتانسیل، پیش از تصمیم خویش بر طبق استعمال از یک خدمت، آن را در وب کاوش کرده تا شایسته ترین مارک آن را شناسایی نمایند.

نمی قدرت انتظار داشت که اشخاص اسم مارک شما‌را در ذهن بسپارند البته با seo لغت ها کلیدی و اکران مارک شما در جستجوی آن لغات، موجب می‌گردد که مشتریان وبسایت شمارا مشاهده کرده و یکی مورد های تصمیم گیری آن ها به شمار روید. متخصصین بهینه سازی درین دستور امداد متعددی میتوانند به شما بکنند و علاوه بر ارتقاء اسم مارک شما، موجب اکران محصول ها شمارا در نتیجه ها ابتدایی کاوش شوند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 17:22

پروتکل HTTPS در یکسری طریق، امنیت را در سمت بهبود بهینه سازی تارنما،  سئو در مشهد  آماده می نماید:

تایید می نماید که وب سایت در اکنون مشاهده همانیست که سرور وب سایت در حالا ارائه هست.
جلوی بازنویسی داده ها بوسیله هکر ها را می‌گیرد.
موجب امن خیس شدن تارنما برای یوزرها می گردد.
کل ارتباطات برای مثال یو آر ال ها را کدگذاری کرده و از درز اطلاعاتی همانند سوابق مرورگر و داده ها مرتبط با کارت اعتباری یوزرها، خودداری می نماید.
آیا هیچ نگرانی خاصی در تغییر و تحول از HTTP به HTTPS وجود دارااست؟
در منطقه بهینه سازی نگرانی خاصی در پروسه تغییر‌و تحول پروتکل HTTP به HTTPS نیست. همینطور گوگل نیز تایید نموده است که تا سال های سال اثر این پارامتر را کاهش نخواهد بخشید. البته این فعالیت همچون بقیه امور، باید به طور اصولی صورت پذیرد تا بر ترافیک وب سایت تاثیر منفی نگذارد.

اطمینان نتایج نمائید که تغییر و تحول پروتکل وب سایت را به گوگل نیز اطلاع داده اید. گوگل رعایت موارد ذیل را در مراحل تغییر و تحول پروتکل به HTTPS سفارش نموده است:

نوع گواهینامه امنیتی خویش را مطلقا از گذشته انتخاب نمایید: گواهینامه Single، Multi-Domain یا این که Wildcard
از کد گذاری 2048 بیتی به کارگیری نمایید
از یو آر ال های دارای ارتباط برای منابعی که در به عبارتی دومی وجود دارا‌هستند استعمال نمایید
از یو آر ال های دارای ارتباط برای بقیه دامین ها استعمال فرمایید
اذن پایش پروتکل HTTPS را به ربات های گوگل در فولدر Robots.Txt بدهید
با به کار گیری از متا تگ Index، اذن ایندکس صفحه ها دارنده پروتکل HTTPS را به موتورهای کاوش بدهید
با به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای تحلیل وب سایت و وبمستر تولز گوگل، لحظه به لحظه تغییر تحول پروتکل وبسایت را تحلیل فرمایید
به شخصه توصیه می‌کنم که پیش از این فعالیت مطالعه فشرده ای در رابطه معرف این دو پروتکل و تغییر‌و تحول به پروتکل HTTPS/SSL را داشته باشید. این تغییر‌و تحول برای یک کارشناس IT که داده ها دست و پا شکسته ای دراین باره داراست تخت گاز انجام می گردد. البته برای فردی که از این داده ها بی سود میباشد، ممکن میباشد یه خرده سخت و طاقت فرسا باشد.

در تحت به طور قدم به قدم و به طور کامل کوتاه به ذکر فرآیند این پروسه می‌پردازیم:

فراهم نمودن CSR: نخست باید برای سرور سایتتان یک “درخواست امضای گواهینامه” یا این که “CSR” دهید.
اپلیکیشن سرور را جهت ساخت‌و‌ساز CSR تعیین نمائید.
الگوریتم هشی (Hash Algorithm) را که ترجیح می دهید را تعیین نمائید.
تاریخ انقضای گواهینامه امنیتی را گزینش نمایید.
در شرایطی که شما یک وبمستر ماهر نیستید و احیانا از مستر کارد یا این که روادید کارت نیز جهت خرید های اینترنتی در بین المللی نمی توانید به کارگیری فرمائید، مکان نگرانی نیست. در کشور ایران شرکت ها متعددی وجود دارا‌هستند که نصب گواهینامه امنیتی را به نیابت از شما برای سایتتان انجام میدهند. کافیست به وبسیات یکی‌از این مجموعه ها مراجعه کرده و بعد از واریز وجه، درخواست خویش را تثبیت کرده تا در دوران مقطع کوتاهی، پروتکل HTTPS در ساییتان فعال خواهد شد.

خلاصه مقاله
سود گیری مشخص و معلوم از این مقاله اینست که با تغییر تحول پروتکل وبسایت به HTTPS طبق پیشنهادات گوگل کار نموده اید. در کنار مجموع امتیازات seo که برای تارنما آماده میگردد، HTTPS یک سیستم امن را برای کاربرانتان تولید می نماید. تولید امنیت برای تارنما و کاربرانتان، مهم‌ترین جنبه تغییر تحول از HTTP به HTTPS هست.

پروتکل HTTPS خیر صرفا برای امنیت وب سایت، بلکه برای داده های ارجاعی و بهینه سازی وبسایت نیز بسیار با فایده میباشد. زمانی در کل به‌این قضیه نگاه کرده و به آینده این پروتکل از لحاظ گوگل اعتنا میکنیم، بدین فیض میرسیم که به طبع و در اسرع وقت بایستی به‌این پروتکل هجرت کرد.

آیا جدیدا به پروتکل HTTPS نقل جای نموده اید؟ تجربیات خویش را در این باره با ما به اشتراک بگذارید. احیانا در حالتی‌که سوالی نیز دراین مورد دارید در انتهای همین ورقه با ما میان بگذارید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 17:17

۲- معدل ارتفاع محتوا و همچنین محتوای سابق را ارتقاء دهیدآیا تا به هم اکنون برای بهترين سئو كار  هر موضو به طور مفصل محتوایی با بیش تر از ۳۰۰۰ واژه نوشته بودید؟ (نوشته‌علمی پیش رو بیش تر از ۵۵۰۰ واژه میباشد !) ما نسبتاً برای مجموع محتواهایمان در وبمستر درود این عمل را می کنیم! جذاب میباشد بدانید که یک محتوا در وبسمتر درود که اتفاقا مرتبط با این سال هم میباشد، بیشتراز ۱۶۰۰۰ واژه و کلمه دارااست.بخش اعظمی از اشخاص نمی‌دانند که محتوای طولانی به شایسته ترین صورت هنگامی کار می‌نماید تا داده ها بیشتری از موتورهای کاوش اخذ نماید. در صورتی‌که در یک کسب و فعالیت رقابتی می باشید و ۱۰۰۰ پست بلاگ تا کنون تولید کرده‌اید، برای زمان یک تا دو ماه سراغ ایجاد محتوا با بیش تر از ۲۰۰۰ واژه و کلمه بروید تا به نیکی ادراک فرمائید که محتوای طولانی چه تاثیر مثبتی در فعالیت شما خواهد داشت.
آری، ساخت و ساز محتوای ۲۰۰۰ کلمه و واژه‌ای کاری دشوار و مقطع‌بر میباشد ولی این موضوع به شدت برای یوزرها و حتی گوگل جذابیت داراست.
بروزرسانی پست‌های بلاگ‌تان و رساندن محتوای آنها به بیش تر از ۲۰۰۰ واژه و کلمه یکی‌از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه خاکستری میباشد که می توانید از آن برای پرورش ارگانیک ترافیک خویش به کار گیری فرمائید.
یک محتوای طولانی دارنده مزایای پایین میباشد:شما از این روش یک منبع عالی برای دیگر وب لاگ‌نویسان خواهید شد تا محتوای خویش را بسط دهند.شما پیوند‌های بیشتری جذب خواهید کرد.شما رویش شارپ ترافیک‌تان تجربه خواهید کرد.در حال حاضر شاید بپرسید که چطور می توانید ارتفاع مقاله ها خویش را ارتقا دهید؟ در‌پی به یک‌سری نکته در‌این خصوص خوا هیم پرداخت که احتمالا پاسخگوی نیازهای شما می‌باشند.پیش از اینکه آغاز به تفکر کردن در زمینه ی طولانی کردن محتوای پست‌های وب لاگ‌تان نمائید تا ترافیک‌تان ارتقا یابد، مطمعن گردید که هدف ها‌تان را به خیر مشخص و معلوم کردید و می دانید.
آیا جزئیات بیشتری درخصوص قضیه دارید؟ آیا میخواهید با این عمل مشتریان بیشتری جذب فرمائید؟ یا این که می خواهید تنها بازدیدکنندگان بیشتری از موتورهای کاوش اخذ فرمائید؟خب مسلما فهمیدن هدف ها او‌لین گام برای پیروزی در بازاریابی میباشد. همینطور می بایست معلوم فرمایید که دقیقا چه اهدافی را برای وقتی که محتوای بروز میگردد، دنبال می کنید. درصورتی که که همگی این پرسش‌ها برای‌تان معین باشد، مطلقا سود نیکی اخذ خواهید کرد.
زمینه بر هر چیزی مقدم میباشددربین پست‌هایتان نخست موضوعاتی که برای مخاطبان غرض‌تان مطلوب می باشند را پیدا نمائید. شایسته ترین توصیه درین خصوص برای شما استارت عمل با ۱۰ پست مهم میباشد که بیشترین ترافیک را برای شما جذب کرده‌اند. شما می توانید به راحتی از روش ابزارهای گوگل پست های عالی و پرترافیک‌تان را پیدا نمائید و با ارتقا ارتفاع محتوای آن ها استارت به عمل بر روی آن ها نمائید.از‌آنجا که این پست‌ها اکنون وسعت اساسی ترافیک شما‌را میاورند، بروزرسانی و کامل شدن آنها با داده ها بیشتر، کلمه ها کلیدی و تصاویر میتواند سبب جذب ترافیک افزوده برای شما گردد.ما اکنون در بلاگ وبمستر درود مطالبی با محتوا طولانی و برای بازه برهه زمانی طولانی می‌نویسیم و اما ما یک چیز را در باب ساخت و ساز محتوا عالی میدانیم و آن، این میباشد که محتوا می‌بایست بی نقص و بی‌نقص باشد. در شرایطی‌که برای ارتقا کیفیت محتوای‌تان هنگامی را برای تحقیق بگذارید، حتما بخش اعظمی از موضوعات عالی را برای ساخت و ساز محتوا با منابع صحیح و بدون نقص، پیدا خواهید کرد.
براین اساس پیشین ازاینکه آغاز به تایپ کردن فرمایید، دست‌کم وقتی را برای پژوهش ها در باب پستی که میخواهید ساخت‌و‌ساز فرمایید، صرف فرمایید. شما با تحقیق میتوانید هم‌زمان داده ها کافی برای کامل شدن بقیه پست‌های بلاگ‌تان نیز پیدا فرمائید. شما برای ساخت محتوا و ارزیابی درباره‌ی آن می توانید از ابزار Google Docs نیز به کار گیری فرمایید. اعتنا نمائید که در طول ایجاد محتوا مقدار متعددی از عنا وین فرعی را با به کارگیری از برچسب‌های H2 و H3 و… در حیث بگرید تا بتوانید به راحتی وسعت سنگینی مانند ۲۰۰۰ کلمه و واژه را رفتار کنید. (کاری که ما درین نوشته ی علمی انجام دادیم) همینطور به شدت پیشنهاد می کنم که ذهن‌تان را گشوده بگذارید و از داده ها قبل خویش و همینطور خلاقیت‌هایتان برای کامل شدن پست‌تان استعمال نمائید. در‌این فی مابین کارایی نکنید محتوایی کم آب را ساخت‌و‌ساز فرمائید چرا‌که هیچ خواننده‌ای هر یک سری که بسیار به آن محتوا نیاز داشته باشد، تمایلی به قرائت یک محتوای کم آب و خسته کننده و طولانی ندارد.
۳- web 2.0 برای پیوند بیلدینگWeb 2.0 هم در تحت گروه نحوه ها و تکنیک‌های کلاه خاکستری بهینه سازی قرار می گیرد. به این دلیل که یوزرها میتوانند محتوا را با استعمال از دایرکتوری های Web 2.0، فروم‌ها و… بازنویسی نمایند. بدین ترتیب اذن دهید راجع به آنچه که درخصوص آن میدانیم کلام کنیم و این مورد را که چطور میتوانید از Web 2.0 برای seo و پیوند‌های ورودی به کارگیری فرمایید، روشن نماییم.
Web 2.0 چه می‌باشد؟Web 1.0 (نسل اولیه) عمدتا از صفحه های استاتیک استعمال می کرد که یوزرها بر داده ها آنلاین هیچ کنترلی نداشتند. البته Web 2.0 (نسل دوم) چیزی میباشد که عمدتا دربرگیرنده داده ها پویا میباشد که یوزرها می توانند تغییراتی را در محتوا تولید نمایند تا حتی بهتر از مثال نخستین باشد.از جمله در صورتی‌که شما در محتوای ویکی پدیا، چیز اشتباهی دیدید، میتوانید آن را بازنویسی فرمایید! این قضیه دقیقا چیزی میباشد که Web 2.0 به شما ارائه می‌نماید. شما در چنین ساختاری توان محسابه و انجام تغییرات در محتوا را دارید.در‌این تصویر به خیر و خوبی تفاوت‌های Web 1.0 و Web 2.0 آمده میباشد! به یاری آن می توانید به خیر این مباحث را شعور فرمایید.

مزایای Web 2.0 چه است؟از آن‌جایی که Web 2.0 به طور بی نقص به یوزرها اذن ساخت و ساز محتوا و بازنویسی را میدهد، مزایای پایین را داراست:
مزایای پیوند: معلوم میباشد که اشخاص به طور عمده برای برقراری رابطه از Web 2.0 به کارگیری می‌نمایند. اگرچه بیشتر پیوند‌هایی که از Web 2.0 اخذ میکنید؛ nofollow می‌باشند البته می بایست به‌این حقیقت دقت فرمائید که شما به پیوندهای متنوع بیشتری نیاز دارید و مطلقا برای پرورش پیوند های dofollow ارزشمندتر میباشند. سایت ها و بلاگ های زیادی در Web 2.0 میباشند که به شما لینک و پیوند های dofollow بالقوه میدهند که برای ارتقا ترافیک و بهبود شرایط بهینه سازی بسیار عالی می‌باشند.کیفیت ترافیک: اولیه از همگی بایستی سراغ عمل کردن روی سکوهایی بروید که اکثر یوزرها آنان فعال میباشند و دوم می‌بایست سراغ سکوهایی بروید که یوزرها مربوط به شما‌را دارا‌هستند (این دو آیتم با هم ارزشمندند) چرا‌که جذب ترافیک از چنین منابعی سبب ارتقا نرخ تبدیل شما گردد.وبسایت های Web 2.0 وقتی که شما روی ارتقاء تعامل مخاطب خویش تمرکز میکنید، به مکان تمرکز فقط بر روی آوردن ترافیک فعالیت می‌نمایند. به این ترتیب عملکرد نمایید در پلت فرم های Web 2.0 در وبسایت های سوشیال بوکمارک مثل Quora یا این که دیگر وبسایت های این حوزه فعال بمانید تا عوض این که تنها ترافیک جذب نمائید بیشتر بتوانید روی بهینه سازی و تعامل مانور دهید.
در شکل نیاز ، می‌توانید از خدمت سوشیال بوکمارک وبمسترسلام به کارگیری فرمائید .۴- استعمال از PBN:مدام هنگامی که فردی در باب PNB حرف می‌نماید، یک گره پهناور وجود دارااست! براین اساس بیایید یه خرده درباره ی استعمال از PBN سخن کنیم تا ببنید آیا میتوانید از آن برای ساخت و ساز پیوند‌های اثر گذار و ارتقاء ترافیک وبسایت به کار گیری نمائید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 16 آذر 1399 ساعت: 20:45


در‌این نوشته‌ی‌علمی به معرفی لیستی از ۲۵ ابزار بدون پول seo خوا هیم پرداخت که بسیار اساسی  سئو در مشهد  و پر استفاده میباشند .
در واقع این ابزارها ما امداد کرده‌اند تا در هر ماه بیشتراز ۲۰۰ هزار توشه بازدید برای یکی‌از  تارنما‌های فروشگاهی مان جذب کنیم. و اکثر آن ها وابسته به سئوکارها میباشند.

شایسته ترین قسمت این میباشد که کل این ابزارها در سال ۲۰۱۸ به شدت ضروری و کارآمد میباشند.

خب بگذارید آغاز کنیم و معرفی ۲۵ ابزار را داشته باشیم :
۱- Answer the Public
با یاری این ابزار فقط در تعدادی ثانیه میتوانید بیشتراز ۴۵۰ ایده کلیدواژه مطلوب را پیدا فرمایید.

اکثر ابزارهای بهینه سازی از یک فضای شبیه به کارگیری می‌نمایند: گوگل کیورد پلنر

جواب همگانی متعدد میباشد.

این ابزار فوق العاده دیدنی سوالاتی را مطرح می‌نماید که عموم در انجمن‌ها، وب لاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی مشاهده می‌نمایند و یا این که به‌دنبال آن می گردند. و وی با زیرکی مجموع این سوال های را به کلمه ها کلیدی عالی تبدیل می‌نماید.

 

شایسته ترین خصوصیت: مقایسه کردن لغات کلیدی

به طبع شما حیرت زده خواهید گردیده زمانی بدانید که تعداد بسیار متعددی اشخاص واژه کلیدی x را بیشتر از y در گوگل کاوش می‌نمایند با اینکه شباهت متعددی فی مابین آنها وجود داراست.

برای مثال آیفون درمقابل اندروید

و جواب این ابزار به یوزرها بخشی از نتیجه ها تخصیص داده گردیده به مقایسه عبارات کلیدی میباشد.

 

این ابزار به نوعی برای تکامل مارا سراغ ابزار دوم جانور در لیست‌مان میاورد.

۲- Woorank’s بهینه سازی & Website Analysis Tool
با این ابزار در پهنا یک سری ثانیه فهرست بهبود بهینه سازی را تهیه و تنظیم فرمائید. این یک پلاگین فوق العاده کارآمد در کروم میباشد. در آغاز یک امتیاز کلی seo را اخذ میکنید ، آن‌گاه این ابزار دقیقا به شما نشان می دهد که برای بهبود شرایط می‌بایست چه فعالیت بکنید.

 

شایسته ترین خصوصیت: تحلیل لیست بازاریابی

اکثر وقت ها ابزارهای seo به شما در امر اشتباهات می گویند و حرفی در زمینه‌ی راه‌حل نمی‌زنند. چیزی که در زمینه‌ی Woorank دیدنی میباشد، این میباشد که به شما یک بررسی لیست اجرایی میدهد، که میتوانید از آن برای رفع ایرادات به کارگیری نمایید.

 

۳- Detailed.com
در مورد رقباd خویش داده ها عده فرمائید! Detailed به شما یک فهرست کامل شدن از دوستداشتنی ترین تارنما ها در صنعت‌تان میدهد. بنابراین شما می توانید وسیع ترین رقبا خویش را شناسایی نمائید. و شغل های مثبت آنان را اسکن فرمایید.

 

شایسته ترین خصوصیت: یاداوری

این خصوصیت به شما به نیکی موقعیت‌تان نسبت به رقبا را یادآوی می‌نماید.

۴- CanIRank
با گاز به پرسش جواب دهید: آیا می توانیم برای این کلمه و واژه کلیدی سکو خیر و خوبی بدست بیاوریم ؟ CanIRank یک ابزار توانمند و ظریف در باب کلمه ها کلیدی است. و جذاب میباشد بدانید که مغایر اکثر زمان ها ابزارها CanIRank تنها به شما نمی‌گوید که : این واژه و کلمه کلیدی رقابتی میباشد. در ازای به شما میگوید که آیا میتوانید در‌این کلمه و واژه کلیدی درجه ای پیدا نمایید یا این که خیر!

 

فوق العاده عالیه…

شایسته ترین خصوصیت: چطور می توانید این واژه کلیدی را گزینه غرض قرار دهید؟ CanIRank فقط برای گزینش معیار رقابت شیت اولیه وجود ندارد. این ابزار به شما پیشنهادهایی می دهد تا امداد شایانی درباره‌ی درجه بندی آن واژه و کلمه کلیدی خاص نموده باشد.

 

۵- Google’s Mobile-Friendly Test
وبسایت خویش را برای First Mobile Index گوگل فراهم نمائید. احتمالا شما هم شنیدید که گوگل جدیدا تغییرات متعددی در الگورتیم خودش اعمال نموده است. این تغییر تحول به طور رسمی ( در آغاز ایندکس تلفن همراه) نامیده میگردد! خط زیر معنا این موضوع را به خیر ذکر نموده است:

در صورتی وب سایت شما برای دستگاه‌های گوشی سئو نشده باشد، در معرض نقص‌ بزرگی می باشید.

خوشبختانه شما برای این عمل نیاز به تکنسین‌های ماهر که به طور کل وقت روی تارنما شما عمل نمایند، ندارید و فقط میتوانید از روش ابزارهای بدون پول این عمل را انجام دهید.

و ولی این را هم به شما اعلام می‌نماید که آیا تارنما شما برای الگورتیم تازه گوگل فراهم میباشد یا این که نه.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 16 آذر 1399 ساعت: 20:35


ما به صورت معمول هدینگ ها را تحت عنوان یک نحوه برای استایل دادن بهترين سئو كار  به فونت مو جود در پست هایمان میبینیم – فونت گسترده خیس، فونت های قطور (bold) یا این که کج (italics). ولی در حالی که با به کار گیری از عناوین در HTML، ما آن را با به کارگیری از برچسب های هدینگ ساختار بندی می‌کنیم. برچسب های هدینگ، نماد گذاری HTML می باشند که برای منزه سرفصل ها و پایین عناوین از سایر متن در محتوای مان به کار گیری می‌کنیم. همانگونه که گوگل در راهنمای خویش (Starter Guide) به طور تحت نوشته میباشد :

برچسب های هدینگ (Heading Tags) برای اکران ساختار در ورقه برای یوزرها به کارگیری می‌گردد. تگ های هدینگ در شش سایز و اندازه وجود دارا هستند، مهمترین آنان یعنی
می‌باشد که وسیع ترین آن‌ها نیز می‌باشد، و در آخر، کوچک ترین و نادر قیمت ترین آن‌ها
میباشد.

برچسب یا این که تگ هدینگ ها، همانگونه که از نامش بر می‌آید، برچسب هایی می باشند که برای ساخت‌و‌ساز هدینگ ها ااستفاده می گردند. فی مابین همه این تگ ها، تک
تیتر مهمترین آنها میباشد و معمولا برای تیتر پست استعمال می گردد. برچسب های تیتر دارنده یک سلسله مراتب از بالا به تحت به صورت
به
می‌باشند.


همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، هدینگ ها از 1 به 6، به طور پهناور به کوچک اکران داده می‌شوند که نشان دهنده ی بها آنها می‌باشد.

ساختار بندی شیت
وقتی که از هدینگ ها به صحت به کارگیری کنیم، هدینگ ها ساختار محتوایی را که ساخت‌و‌ساز می‌کنیم را تعریف کرده و آنها‌را به نصیب هایی قابل هضم و منظم تقسیم می نمایند.

پیش از این که گفت و گو درباره‌ی هدینگ ها را استارت کنیم، بهتر میباشد به‌این مورد اشاره کنیم که گروه های مختلفی از ’مقررات’ دراین باره وجود دارا هستند که مشتمل بر دو روش می باشند به طور : شیوه “کلاسیک” (از استاندارد HTML4) و راه و روش “امروزی” (از استاندارد HTML5). درین فراگیری قصد داریم روی شیوه کلاسیک تمرکز کنیم، چون بعضا از امکان های کاربردی و معضل های بهینه سازی با راه امروزی (شما میتوانید در زمینه ی آن بیشتر بخوانید) وجود دارااست.

این مقررات چه می‌باشند؟
با رویه “کلاسیک”، مقررات بی آلایش میباشند.

در مرحله نخستین، شما می‌توانید صرفا یک توشه از هدینگ H1 در صفحه ها تارنما تان به کار گیری نمایید. در واقع بایستی از این تگ هدینگ تحت عنوان تیتر پست یا این که کاغذ وبسایت تان به کارگیری نمایید. از جمله، تگ H1 در‌این شیت، “هدینگ ها و چرا شما بایستی از آن ها به کار گیری فرمائید” میباشد.

از جمله می‌توانید به‌این تگ تحت عنوان اسم یک کتاب نگاه فرمائید.

در برگه دسته بندی، نگ هدینگ H1 این کاغذ، اسم دسته بندی آن خواهد بود. یا این که در کاغذ متاع، اسم آن جنس تگ h1 ما است.


تهیه تگ های هدینگ در ویرایشگر کلاسیک
از تگ H1 یا این که هدینگ یک استعمال نکنید زیرا تیتر مهم نوشته ی علمی به طور پیش فرض تیتر1 میباشد.
آنگاه، همان گونه که محتوای خویش را می نویسید، می‌توانید از چند برچسب H2 برای معرفی قسمت های متفاوت – مانند نصیب “ساختار بندی کاغذ” به کارگیری نمایید که فعلا در هم اکنون قرائت آن میباشید. مثلا میتوانید به تگ های هدینگ h2 نیز تحت عنوان فصل های کتاب نگاه نمائید. این فصل های متفاوت کتاب میتوانند ذیل گروه های خاص خودشان را داشته باشند (برچسب های h3، بعد از آن برچسب های H4 و غیره) تا بتوانند به راحتی قسمت های تحت دسته را نیز معرفی نمایند. در شرایطی‌که چه نادر خیس محتوایی پیدا می‌گردد که از تگ های H4 و یا این که تگ های دیگر بعداز ان استعمال نمایند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت: 20:28


اصطلاح “seo کلاه سپید” اشاره به تاکتیک های از seo دارااست  سئو در مشهد  که مطابق با موقعیت و قوانین موتورهای جستجوی گسترده، برای مثال گوگل میباشد.

بهینه سازی کلاه سپید مخالف و در قبال بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. در مجموع، seo کلاه سپید به معنای هر تکنیکی میباشد که بهبود seo و بهینه سازی وبسایت شما و در سود ارتقاء درجه شما نزد یوزرها و موتورهای کاوش میشود، در حالی که شما پایبند به ضوابط سرویس ها رسانی و به کار گیری از موتورهای کاوش می‌باشید. در پی نحوه هایی از seo کلاه سپید را میبینید که به وسیله گوگل هم سفارش گردیده اند :

ارائه محتوا و سرویس ها کیفیت خوب به مشتری ها
لود سریع تارنما و سازش و ریسپانسیو بودن در مرورگر های تلفن های یار و همدم
به کارگیری از متا تگ های بی نیاز کلمه ها کلیدی و توصیفی
سهل و آسان ساختن ناوبری و تکان و یافت کردن قسمت های متفاوت وبسایت
خب وقت آن میباشد که برگردیم به black hat سئو و ببینیم که چرا نباید از seo کلاه سیاه به کارگیری کنیم؟ و این که چه نحوه هایی را مشتمل بر می‌شود.

چرا می بایست از بهینه سازی کلاه سیاه هجران کنیم؟
دو برهان عمده برای خودداری از seo فریب کارانه وبسایت تان وجود داراست. اولیه، این یک تجربه کاربری (user experience) خشن را ساخت می نماید. احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده میباشد که در گوگل به‌دنبال محتوایی باشید، و لینکی برای شما اکران داده گردد که با ورود به آن برگه، با محتوایی مواجه می‌شوید که به هیچ عنوان ربطی به آن چیزی که کاوش کردید ندارد. می بایست اعتنا داشته باشید که‌این به هیچ عنوان روشی اخلاقی وجود ندارد و به هیچ عنوان هم باعث به یک کسب و فعالیت با عمری طولانی زمان نخواهد شد.

دوم این که موتور های کاوش جايگاه سایت شما‌را به شدت کاهش خواهند اعطا کرد، که در فیض سبب نابودشد ترافیک سایت شما گردد. در ده سال پیش، اکثری از وبسایت ها از این نحوه ها برای سئو وبسایت شان استفاه می کردند، چون از مراقبت و استعمال از طریق های معمول بهینه سازی و seo تارنما 2019 ریلکس خیس بوده میباشد. گوگل و بقیه موتورهای کاوش اینک الگوریتم های پیچیده ای را برای کشف تارنما هایی که از طریق های seo کلاه سیاه به کارگیری می نمایند ساخته اند، براین اساس منافع این شیوه ها فعلا بسیار کمتر از خسارت های آن‌ها است.

شیوه های seo کلاه سیاه که بایستی از آنها هجران کرد
در اینجا متداول ترین تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که پیرو با هم آنالیز میکنیم.

لینک و پیوند های خریداری گردیده

محبوبیت لینک یک کدام از رویه هایی میباشد که گوگل برای مرتبه بندی وبسایت ها در لحاظ می‌گیرد. هر چه تارنما هایی که به تارنما شما لینک و پیوند می‌دهند بیشتر باشند، , و هر چقدر هم که domain authority آن سایت ها فراتر باشند، گوگل اعتبار خیلی بیشتری را برای تارنما شما در حیث خواهد گرفت.

مبنی بر تمجید خویش گوگل، یک لینک و پیوند پرداخت گردیده لینکی میباشد که شما با پول یا این که مال خریداری کردید. امروز گوگل منابع قابل توجهی را برای تعطیل کردن مزارع لینک و پیوند های پرداخت گردیده تخصیص داده میباشد، ولی شما ابزار جستجوگری را برای انتخاب این که آیا یک تارنما پیوند خریده میباشد یا این که نه ندارید.

نخست، نگاهی به “متن انکر (anchor text)“، که متنی میباشد که لینک و پیوند شده‌است بیاندازید. در شرایطی‌که متن رندوم میباشد و ارتباطی با لینکی که به آن لینک و پیوند داده گردیده ندارد، آن پیوند به احتمال زیاد خریداری شده‌است. آن گاه، تعداد پیوندها را در یک ورقه در لحاظ بگیرید. در شرایطی‌که شیت مملو از متن به صورت تصادفی پیوند گردیده باشد، به احتمال زیاد آنان پیوند های خریداری گردیده می باشند.

به صورت معمول، اشخاص به صورت عمده پیوندها را خریداری می نمایند. در صورتی‌که دیدید اینترنت سایتی دارنده بک پیوند های متعددی میباشد، که اکثر آنان هم وب لاگ ها و یا این که دیگر سایت هایی می باشند که از authority پایینی برخوردار می‌باشند، احتمال آن می‌باشد دستکم بخشی از آنها خریده گردیده باشند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت: 20:18


معیارهای تاثیرگذار بر ارتقاء دامین اتوریتی:
تعداد و کیفیت پیوند های ورودی
چه اشخاصی به شما لینک و پیوند می‌دهند و اینکه تعداد پیوند ها یک‌سری میباشد؟  بهترين سئو كار با استعمال از بک پیوند های از وب سایت های متعدد و دارای اعتبار می اقتدار دامین اتوریتی را ارتقا بخشید.

تعداد و کیفیت پیوند های خروجی
شما به چه وب سایت هایی لینک و پیوند می دهید؟ آیا تارنما مهم و مرجع لینک و پیوند داده اید؟ سایتی که پیوند داده اید، اسپم میباشد یا این که نه؟ اسپم بودن را خیلی توجه نمایید چون منجر خدشه دار شدن سریع دامین اتوریتی می‌گردد.

داده ها نام نویسی دامنه
شما صاحب یک‌سری دامنه می‌باشید؟ دامین اتوریتی دامنه هایی که را دارنده تثبیت داده ها یکسان می‌باشند و دارای ربط می‌باشند را آنالیز و تحلیل می نماید. در حالتی‌که یکی‌از این ها آیتم جریمه گوگل قرار گرفته باشد، ممکن میباشد برروی مابقی تاثیر منفی بگذارد.

سن دامنه
دامنه های کهن خیس ولی در حالتی‌که اسپم گردیده نباشند، بیشتر از کلیه آیتم اعتماد می باشند و از این رو دامین اتوریتی بالاتری دارا هستند. اما این مساله نباید اشخاص را ترغیب نماید که دامنه های کهن را خریداری نمایند بلکه می بایست خودشان کارایی نمایند که توان دامنه وب سایت نو احداث خویش را ارتقاء دهند.

چگالی لینک و پیوند
به جای این که کوشش فرمائید از تعداد تارنما های متعددی با هر نوع ارزشی اخذ لینک و پیوند نمائید، کافی میباشد که از یک سری وب سایت محدود البته با توان دامنه بالا، پیوند اخذ نمایید که‌این به مراتب تاثیر بیشتری بر روی ارتقا مرتبه تارنما شما خواهد داشت.

پیج رنک
MOZ به از پیج رنک تحت عنوان بخشی از دامین اتوریتی استعمال می نماید. این یعنی اینکه به طور پیشفرض دامین اتوریتی خیلی بالاتر از پیج رنک میباشد.

توزیع فعلا
توزیع موقتا میتواند عوارض مختلفی داشته باشد. توزیع موقت ممکن میباشد به خیال محتوای خیر که در تارنما خویش قرار داده اید حادثه بیفتد که‌این دستور تاثیر بسیار مثبتی در ارتقاء دامین اتوریتی وبسایت شما خواهد داشت. ولی در صورتی از وبسایت سو‌مین پیوند خریداری کرده باشید، این مسئله ممکن میباشد به جریمه گوگل سبب خواهد شد.

توزیع قیمت
اینترنت سایتی که ۱۰۰ برگه داراست چنانچه محتوای ۷۵ آن به وسیله یوزرها به اشتراک نهاده گردیده باشد به مراتب گران بها خیس از سایتی میباشد که ۱۰ برگه آن بازدید و به اشتراک نهاده خواهد شد.

معیارهای ترافیکی
دربرگیرنده تعداد کاربرانی میباشد که مجددا به تارنما شما برگشته اند، تعداد بازدید شیت، دوران گذرانده گردیده در هر برگه و غیره که تمامی این ها می‌تواند سبب ارتقاء دامین اتوریتی گردد.

معیارهای قابل انعطاف افزازی و مشقت بار افزاری
که‌این دربرگیرنده بازه جواب سرور، سرعت بارگذاری تارنما، لینک و پیوند های شکسته، خطای کدها و اپ نویسی میباشد.

 

 

 

اما معیارهای دیگری همانند مورد ها تحت هم برای دامین اتوریتی وجود دارااست که بوسیله وب سایت MOZ معلوم شده‌است. این معیارها از لحاظ MOZ گرانبها و با اهمیت میباشند:

مقدار میانگین پیچ رنک کلیه صفحه ها
بزرگی وبسایت
سرعت ایندکس شدن صفحه ها
مقطع حضور در وب سایت
نرخ خروج تحت
تعداد صفحه های بازدید گردیده
تعامل با رسانه های اجتماعی
جای وب سایت
با اعتنا به اینکه برای احتساب دامین اتوریتی بیش تر از ۴۰ سینگال بکار می ‌رود، اقتدار دامنه شما اکثر زمان ها در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشد. در فیض، بهتر میباشد از به مکان مقدار های سابق بهینه سازی از دامین اتوریتی تحت عنوان مقدار رقابتی و مقایسه ‌ای در مقابل با تارنما‌ های دیگر استعمال نمائید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 161 تاريخ : شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 21:56


بعضا ها معتقدند که نرخ کلیک یک کدام از کارداران سکو بندی میباشد، سئو در مشهد بعضا بر این یقین سماجت دارا‌هستند که نرخ کلیک بخشی از مراحل یادگیری ماشین میباشد که به ربات های گوگل امداد می نماید کیفیت صفحه ها و تارنما ها را محاسبه نمایند. گروهی نیز بر این اعتقادوباور میباشند که نرخ کلیک در مجموع این موردها تاثیر گذار بوده و مزایای گوناگون دیگری نیز دارااست.

با دقت به اینکه ارتقا نرخ کلیک برای شما در معنای ارتقاء ترافیک وب سایت و برای گوگل در معنای ارتقاء رضایت مخاطبانش از تارنما های به اکران گذارده شده‌است؛ برای هر دو سوی تبلیغ دهنده و تبلیغ گیرنده سودآورد میباشد (مراد از تبلیغ، اکران وبسایت در شیت اکران کاوش به طور ارگانیک و یا این که تبلیغاتی میباشد).

سئو وبسایت برای موتورهای کاوش با یاری نرخ کلیک
برای اینکه فهم و شعور صحت از طریق و معیار تاثیر نرخ کلیک بر روی موتورهای کاوش داشته باشید بهتر میباشد که طریق کوشش نرخ کلیک را محاسبه کنیم:

در تحقیقاتی که در این مورد صورت گرفته میباشد، معلوم شد که الگوریتم های گوگل برای گزینش جايگاه تارنما هایی که در کاغذ اولیه قرار داده می توان به معیار نرخ کلیک متعلق می باشند. البته شواهد به دست آمده حاکی میباشد که سیستم یادگیری ماشین هم چنان از دست اندرکاران دیگری نیز برای تشخیص معیار رابطه این لینک و پیوند ها با واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده به کار گیری می نماید. به عبارت دیگر بالا بودن نرخ کلیک یک وب سایت در گوگل به تنهایی به معنای اعتبار فراتر آن شیت نزد گوگل نخواهد شد.

نکته دیگری که در پژوهش ها معلوم گردیده این میباشد که گوگل کلیک های تقلبی را از کلیک های حقیقی تشخیص می‌دهد. یعنی آنکه شما نمی توانید خودتان روی پیوند وبسایت خویش کلیک نمایید و انتظار داشته باشید که اینکار به بهبود سکو وب سایت شما باعث خواهد شد.

سنجش نرخ کلیک تحت عنوان یک برخورد از سوی استفاده کننده
در سال ۲۰۰۵ تحقیقاتی منتشر شد که به عدم قابل اعتماد بودن داده ها بدست آمده از ترازو نرخ کلیک می پرداخت. درین پژوهش ها معلوم شد که یوزرها صرفا به معیار رابطه لینک و پیوند ها و کلمه ها کلیدی خویش اعتنا نمی‌کنند. بلکه کلیک یوزرها ممکن میباشد از روی قضاوت ظواهر لینک و پیوند باشد.

برای مثالً تفاوت در میان وبسایت های دارنده www و فاقد آن و تفاوت واحد سنجش کلیک دریافتی این دو نوع تارنما، خویش گواه بر این قضیه میباشد. به این ترتیب صرفا به جهت بالا بودن نرخ کلیک یک تارنما در برگه نتیجه ها گوگل نمی اقتدار اظهار‌کرد که وبسایت مد حیث با عبارت کاوش گردیده یوزرها رابطه بیشتری داراست. البته در‌حالتی که برای سنجش رابطه در بین لغت ها کلیدی و معیار کلیک یوزرها یک معدل از مجموع یوزرها را ماخذ در اختیار بگذاریم به وضوح این رابطه را شاهد آن هستیم. براین اساس شاید نتوان خاطرنشان کرد که هر کلیک یوزرها در معنای اعتبار یک برگه میباشد. البته معدل بالای کلیک یوزرها روی یک وب سایت در معنای اعتبار آن از لحاظ رابطه با واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده هست.

همینطور پژوهش ها صورت گرفته نشان می‌دهد که یوزرها، یا این که نتیجه ها صفحه ها کاوش را از بالا به تحت پردازش کرده و بر روی وب سایت هایی که سکو بیشتری دارا هستند، بیشتر کلیک می نمایند و یا این که آنکه عناصری مانند متا تگ ها بر معیار کلیک یوزرها اثر نهاده و یوزرها بر روی لینکی هایی که جذابیت بیشتری برای آن ها دارااست بیشتر کلیک می نمایند.

می بایست اعتنا داشت که درجه وبسایت ها به شدت پایین تاثیر الگوریتم هایی با امکان یادگیری ماشینی قرار دارا‌هستند و الگوریتم های گوگل برای انتخاب واحد سنجش رابطه شیت به واژه و کلمه کاوش گردیده موادسازنده مختلفی برای مثال نرخ کلیک را ارزیابی و چک خواهند کرد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 146 تاريخ : شنبه 8 آذر 1399 ساعت: 21:44


در مسابقات فوتبال وقتی پنالتی گرفته می گردد بهترین سئو کار که شما در محوطه جریمه مرتکب غلط گردید. گوگل پنالتی نیز وقتی حادثه می‌ افتد که در صفحه ها اینترنتی خطایی انجام داده باشید. نوع خطاهایی که انجام میگردد مختلف میباشد و بسته به معیار و شدت غلط برای‌تان جریمه در حیث گرفته گردد. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم گوگل پنالتی و گونه های پنالتی گوگل، انگیزه‌های پنالتی شدن شیوه تشخیص جریمه شدن را محاسبه کنیم.

گوگل پنالتی چه می باشد؟
با به روزرسانی شدن الگوریتم‌های گوگل و فراتر رفتن اعتنا آنها در ارزیابی محتوای وب سایت‌ها، وضعیت برای اشخاصی که مغایر مقررات گوگل سعی بر با صرفه‌سازی صفحه ها خویش دارا هستند طاقت فرسا و مشقت بار‌خیس میشود. در شکل انجام تخلف گزینه مجازات گوگل قرار میگیرند و در سود این مجازات یا این که به کلی از صفحه ها اینترنی حذف می گردند یا این که با کاهش مرتبه در صفحه ها نتیجه ها کاوش روبرو خواهند شد. به اتفاقاتی که بعداز جریمه کردن برای وبسایت‌ها میفتد اصطلاحا گوگل پنالتی یا این که پنالتی گوگل گفته می گردد.

آیا جریمه های گوگل اشکال مختلفی دارااست؟
گوگل پنالتی را می‌اقتدار به دو دسته تقسیم کرد :

 Manual Penalty یا این که پنالتی دستی

پنالتی دستی هنگامی واقعه می‌ افتد که فردی از سوی کمپانی گوگل وب سایت را گزینه ارزیابی قرار دهد و متوجه تخلفات گردد و در این‌حالت با دادن یک کارت قرمز‌رنگ وبسایت را تماما از صفحه های نتیجه ها کاوش گوگل حذف می‌نماید. معمولا هنگامی که‌این واقعه صورت دهد در Webmaster Tools در بخش Manual Action یک پیام با مضمون اینکه «وبسایت شما به جهت نقض قانون ها جریمه شده‌است» را اخذ نمائید.

 Algorithmic Penalty یا این که پنالتی الگوریتمیک یا این که اتومات

در‌این نوع گوگل پنالتی کارایی وبسایت‌ها مستقیما از سوی الگوریتم‌های گوگل تحلیل می‌گردد و در شکل دیدن تخلف با نشان دادن یک کارت زرد رنگ وب سایت متبوع را جریمه می‌نمایند. این جریمه منجر کاهش مرتبه شما در SERPS (صفحه ها نتیجه ها کاوش) گردد. معمولا شناسایی دوران جریمه و نوع جریمه معین وجود ندارد و شما با به کارگیری از ابزار Google Analytics و آنالیز ترازو ترافیک وبسایت خویش و تلاش آن متوجه این مسئله خواهید شد.

بیشتر بخوانید :  راهنمای بدون نقص نصیب Manual Action در سرچ کنسول تازه
انگیزه گوگل پنالتی شدن وبسایت چه میباشد ؟
همانگونه که می‌دانید گوگل به طور متداوم در حالا ایندکس کردن تارنما‌ها میباشد و از طرف دیگر الگوریتم‌های گوگل هر تعدادی وقت یک توشه به روزرسانی میگردند. با در حیث به چنگ آوردن این مسائل بایستی نسبت به تغییراتی که در با صرفه‌سازی تارنما خویش اعمال میکنید توجه بیشتری داشته باشید. درپی به چندین ازعلت‌هایی که سبب ساز میگردد گوگل شمارا جریمه نماید اشاره خوا‌هیم کرد:

 

خرید پیوند

با دقت به اطلاعاتی که تا به حالا از شیوه با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش به دست آورده‌اید، به خیر می دانید که خرید پیوند (Paid Link) یکی‌از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه به عنوان مثال مواقعی میباشد که گوگل نسبت به آن آلرژی ویژه‌ای داراست.

تبادل لینک و پیوند دو طرفه

معمولا در کارها تجارت مدام تبادلاتی انجام می شود. انجام این عمل طبیعی بوده و می‌باشد ولی در حالتی که بیرون از ضوابط باشد دردسرهایی درپی خواهد داشت. گوگل اصولا با نقل و انتقالات پیوند مشکلی خاصی ندارد. با این حالا در حالتی‌که تعداد این تبادلات بیش تر از حد باشد یا این که با وب سایت‌های نامناسب همیاری فرمائید گوگل با شما واکنش خواهد کرد و بسته به ترازو و شدت غلط، شمارا جریمه می‌نماید .

محتوای تکراری  Duplicate Content

قطعا تا به هم اکنون تارنما‌هایی را چشم‌اید که محتوا را از جاهای دیگر سوای معدود یا این که زیاد کردن حتی یک ویرگول نسخه برداری کرده‌اند! این وبسایت‌ها با انجام تکان Copy و Paste محتواسازی کردند می‌نمایند. شناسایی محتوای تکراری برای الگوریتم‌های گوگل  مثل آب میل کردن شل میباشد ، در سود سفارش می‌کنم به مکان اسکن کردن محتوا از سایر تارنما‌ها، داده ها موردنیاز را برای ایجاد محتوای اثرگذار و گران بها به دست بیاورید و یک Original Content خلق و خوی فرمائید.

بیشتر بخوانید :  بهینه سازی کلاه سیاه Black Hat سئو چه میباشد؟
به کار گیری بیشتراز حد از تگ H۱   

رعایت کردن اصول ساختار محتوا یکی از دیگر از مواقعی میباشد که تاثیر قابل توجهی دارااست بر بهینه سازی وبسایت داراست. تگ H۱ در ساختار یک ورقه، حکم تیتر کاغذ را داراست و نشان‌دهنده محتوای شیت میباشد. گوگل و موتورهای کاوش با یاری این تگ از محتوای برگه یا این که صفحه ها وب سایت شما مطلع میشوند. در حالتی که از تگ H۱ بیش تر از حد به کار گیری نمایید گوگل شمارا جریمه خواهد کرد به دلیل آن که می‌پندارد شما به تحمیل می خواهید خویش را در لیست نتیجه ها کاوش قرار دهید، این جنبش از لحاظ وی نقض ضابطه میباشد .

خطای داخلی ۴۰۴

تا به اکنون با این نادرست روبرو گردیده‌اید؟ بعضی وقت ها پیش میاید که استفاده کننده تصمیم دارااست با کلیک کردن روی لینکی از ورقه‌ای به کاغذ دیگر از وب سایت شما برود البته در شیت نو هیچ اطلاعاتی بخش‌اش نمیشود و با خطای ۴۰۴ مواجه میگردد. گوگل نسبت به پباده سازی این صفحه ها حساس میباشد و ابدا دوست ندارد یوزرها با این نادرست روبرو شوند و در‌حالتی که تعداد خطاهای ۴۰۴ از حد بگذرد شما‌را جریمه می نماید .

چگالی لغت ها کلیدی

لغات کلیدی و ماجراهای به کار گیری بیش تر از حد این نوع کلمات ( Keyword Stuffing ) سالیان مشاجره داغ کل محافل باصرفه‌سازی بود. از سایر مواقعی که منجر گوگل پنالتی شدن وب سایت ما میشود، تکرار بیش تر از حد واژه کلیدی میباشد. با استعمال از این طریق اعتنا الگوریتم ضد اسپم گوگل ( Google Panda Algorithm ) را به خویش جلب میکنید و سبب ساز میشوید به سراغ شما بیاید.

به کار گیری بیش تر از حد از انکر تکست

استعمال بیشتراز حد انکر تکست‌ هم مانند لغت ها کلیدی در گوگل پنالتی شدن تارنما فارغ از تاثیر نخواهد بود. پس در صورتیکه میخواهید از خشم الگوریتم‌های گوگل بدور بمانید نسبت به نوع پیوند و روش ایجاد لینک و پیوند اعتنا داشته باشید. الگوریتم‌های گوگل ، داوران بادقتی میباشند و هیچ خطایی از دیده آن ها به دور نمی‌ماند!

علاوه بر مواقعی که در صدر به آن ها اشاره شد، به کارگیری از پیوند و محتواهای نهفته، تبلیغات بیشتراز حد، سرعت زیر آپلود شدن تارنما، پیوند سازی بیش تر از حد ( Farm Link ) ، نقشه غلط وب سایت، بهینه سازی کلاه سیاه ( Black Hat ) ، استعمال از چندین لندینگ پیج، و… می تواند سبب گوگل پنالتی شدن تارنما شما بشود .

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 17:42


تا به درحال حاضر اعتنا کرده‌اید که نشانی‌ها چه نقش مهمی در وصال ما به مقصد دارا هستند؟   سئو در مشهد seo URL یا این که  نشانی تارنما یکی مورد ها اصلی در seo میباشد. درین نوشته ی علمی قصد داریم شمارا با ساختار URL و شیوه با صرفه‌سازی آن آشنا کنیم.

URL وبسایت چه است؟
URL یا این که «Uniform Resource Locator» به عبارتی نشانی وب سایت میباشد و جای یا این که وضعیت یک فولدر روی وب را شناسایی می‌نماید. درصورتی که به نوار بالایی مرورگرتان اعتنا فرمایید میتوانید یک مثال url را ببینید. به صورت طبیعی یک URL از سه بخش ساخته شده میباشد:

پروتکل

اساسا پروتکل، تیم‌ای از ضوابط برای برقراری رابطه میباشد که برای نشانی‌دهی از آنها به کارگیری می‌گردد. پروتکل‌ها گونه های متفاوتی دارا هستند و اساسی‌ترین آن ها، HTTP  و HTTPS می‌باشند:

این روز ها بیشتر وب سایت‌ها از پروتکل HTTPS به کار گیری می‌نمایند که برای محافظت امنیت داده ها یوزرها پباده سازی شده‌است.

پروتکل‌های دیگری هم وجود دارا هستند که در موردها متفاوتی از آن‌ها به کار گیری میگردد. برای مثال آنها می‌قدرت به FTP Protocol  برای فولدر‌های قابل دانلود، Mailto Protocol برای ارسال آدرس اینترنتی و File Protocol برای ساخت قابلیت دسترسی به فولدر‌های قرار گرفته بر روی هارد دسیک محلی یا این که هارد دیسک کانال، اشاره نمود.

نام دامنه

نام دامنه، اسم به عبارتی سروری میباشد میباشد که پوشه در آن جای‌دارد و می بایست به خیال بسپارید که به هنگام تعیین اسم سرور یا این که هاست، نام سرور به سیرتکامل‌ای تعیین خواهد شد که همت وبسایت برای یوزرها مشخص و معلوم و شفاف باشد.

مسیر

این نصیب آخری بخش از URL وبسایت میباشد که در آن، مسیر زیرشاخه‌های جانور در برگه را معلوم میکنیم.

بیشتر بخوانید :  یادگرفتن فعالیت با ابزار URL Inspection در سرچ کنسول تازه گوگل
اشکال نشانی‌های وب سایت و سئو URL
برای سئو URL می بایست گونه های ان را بشناسیم. نشانی‌های URL به دو نوع استاتیک ( Static ) و داینامیک ( Dynamic ) دسته‌بندی میگردند:

استاتیک URL  به نشانی‌هایی گفته میگردد که هیچوقت تغییر تحول نمی کنند. درین نوع معمولا از لغات کلیدی به کار گیری میگردد.
 داینامیک  URL به نشانی‌هایی از صفحه های اینترنتِ با محتوا گفته می‌گردد که به پارامترهای متغیر متعلق میباشند و اکثر اوقات به طور کاراکترهای مشخص و معلوم در نشانی URL نشان داده میگردند.


به نمونه‌های تحت دقت فرمائید :

www.example.com/بهینه سازی?page۲ این نشانی یک نوع URL داینامیک میباشد که در‌این نوع معمولا از پارامترها یا این که کاراکترهایی نظیر نماد پرسش ( ؟ ) درصد ( % ) متساوی ( ‌ ) استعمال میشود .

www.example.ir./static-url-or-dynamic-url  این نشانی یک نوع نشانی ایستاتیک میباشد که از کلمه ها کلیدی در آن مستعمل میباشد .

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 17:37


۹ گزینه از بدترین تکنیک‌های seo که در سال ۲۰۲۰ می بایست فراموش کرد
تعدادی روزی بیشتر به انتها سال ۲۰۱۹ باقی نمانده و این زمان بسیار نیکی میباشد تا ما بعضی از عادت های بد سئو را کنار بگذاریم. این‌ها در واقعیت تاکتیک‌هایی می باشند که دیگر پاسخ نمی‌دهند یا این که حتی میتوانند به کسب‌وکار شما جراحت بزنند! با ویرلن همپا باشید:

اینجا، لیستی از ۹ عادت بد بهینه سازی را مطالعه خواهید کرد که همین هم اکنون می بایست آنها‌را فراموش نمائید.


 

اصلاح کردن برگه‌هایی با محتوای شبیه
خوشبختانه، این تاکتیک دیگر همچون قبل پاسخ نمی‌دهد. با این حالا،  سئو در مشهد  هنوز هم اکثری از اشخاص به طور عصر‌ای صفحاتی با محتوای تکراری را به خواسته مقصود به چنگ آوردن کلیدواژه‌های گوناگون ساخت می‌نمایند. در‌این‌صورت‌، معمولا داده ها دو وبسایت یا این که ورقه به طور کامل یکسان میباشند و تنها کلیدواژه مهم آن ها با دیگری فرق داراست.

در صورتی‌که شما جزو همین دسته می‌باشید، بهتر میباشد بدانید که استراتژی نیکی را در پیش نگرفته‌اید به این دلیل که این عمل به داشتن شیت‌هایی بی‌کیفیت و نهایتا جراحت دیدن مجموع تارنما منتهی میگردد.

 

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط : سئوی تارنما برای برگه نخستین گوگل با دقت روی موضوعات به مکان عبارات کلیدی


ارسال آدرس اینترنتی‌هایی با قالب‌های همگانی برای درخواست بک پیوند
ما اخذ آدرس اینترنتی‌های اسپم را دوست نداریم؛ پس چرا خودمان آنها‌را ارسال کنیم؟

این روز ها لینک و پیوند سازی بیشتر به یک تاکتیک بازاریابی تبدیل شده‌است تا یک تاکتیک بهینه سازی . این یعنی قبل از هر چیز می بایست راجع‌به مخاطبان تحقیق و آن‌ها را شناسایی کرد.

ارسال یک نشانی اینترنتی فراهم برای درخواست بک لینک و پیوند که مثال آن را تمامی‌جا می‌قدرت پیدا کرد، نتیجه ها چندان نیکی را برای شما در بر نخواهد داشت. در ازای، سفارش می کنیم پست الکرونیکی‌های کمتری ارسال کرده و بازه بیشتری را صرف تحقیق راجع به اینترنت‌وبسایت آن فرد فرمایید تا بفهمید که چه چیزی دقت یوزرها یا این که مشتریان آن ها را به خویش جلب می‌نماید. و ولی برای اخذ بک لینک و پیوند شایسته ترین راه و روش خرید رپورتاژ اطلاع رسانی تارنما های خبری پر بازدید میباشد.

یک گزینه دیگر: از عبارت‌های تکراری به کار گیری نکنید! به کارگیری از اسم فرد متبوع به مراتب بهتر از به فعالیت بردن عبارت‌هایی مثل «اینترنت‌مستر عزیز» یا این که «مدیریت وبسایت با شخصیت» میباشد.

حل کلیه اشتباهات رنکینگ وب سایت با به چنگ آوردن لینک و پیوند های بیشتر
اهمیت لینک و پیوند‌ها هم‌چنان بالاست، البته آن‌ها صرفا یکی یک‌سری فاکتور الگوریتم درجه‌بندی تارنما‌ها می باشند.

لینک و پیوند‌ها نوعی تاییدیه همگانی محسوب می شوند و نشان می دهند که یک وبسایت داده ها ارزشمندی در خویش داراست.

اما در‌صورتی‌که شما با طرز‌های غیر متعارف برای اخذ همین لینک و پیوند‌ها مبادرت فرمائید، می توانند به ابزاری خطرناک و خلل‌ساز برای شما تبدیل شوند؛ مثل خرید بک لینک و پیوند، تثبیت وبسایت در دایرکتوری‌هایی که کیفیت پایینی دارا هستند یا این که به کارگیری از هر طرز شبیه دیگر.

با آغاز سال نو میلادی، بایستی این تکنیک‌های خطرناک را کنار نهاده و در ازای روی یک استراتژی قادر که با هدف های بازاریابی و مقصود به چنگ آوردن یوزرها پباده سازی گردیده باشد، تمرکز فرمایید.

نوشته ی علمی دارای ربط : یادگرفتن seo ۲۰۲۰ ؛ مهم ترین فاکتورهای مفید روی سکو تارنما

 

ساخت محتوای کناره‌ای با غرض بهبود حالت بهینه سازی
seo و محتوا در هم تنیده گردیده‌اند و فارغ از یکدیگر مفهوم نمی‌دهند.

برای باصرفه‌سازی، شما مستلزم محتوا می باشید و درصورتی که محتوای خویش را باصرفه نکنید، کاربرانی که در گوگل کاوش می‌نمایند، نمی‌توانند شما‌را پیدا نمایند.

با این تفاسیر، به طبع ما به ساخت و ساز محتوا نیاز خوا هیم داشت. ولی برخی اشخاص از این زمینه برداشت نادرستی دارا‌هستند و مبادرت به ساخت و ساز محتوای نامناسب می‌نمایند.

معمولا محتوای لبه‌ای صرفا با مقصود بهبود بهینه سازی و اضافه شدن تعداد کاغذ‌ها به تارنما اضافه میشود که‌این مورد به هیچ وجه خوب وجود ندارد. گوگل دائما ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب را سفارش می‌نماید و حتی در‌حالتی که موتور کاوش نیز کیفیت محتوا را تشخیص ندهد، ما هم‌چنان بایستی روی یوزرها‌مان تمرکز داشته باشیم.

محتوای شما می بایست کیفیت بسیار بالایی داشته باشد؛ خصوصا هنگامی آن را با بقیه رقبا مقایسه می کنیم.

از ذهن بردن موادسازنده اساسی seo On-Page
بهینه سازی On-Page اهمیت بسیار متعددی داراست و قسمت‌های مختلفی را دربرگیرنده میشود. گزینش تیترهای خوب یکی‌از همین نصیب‌هاست که اعتنا کافی به آن میتواند یک جستجوکننده را به یک بازدیدکننده (یا این که در صورتیکه خوش‌اقبال باشید، یک مشتری) تبدیل نماید.

همت نمایید تیتر مقاله را با کلیدواژه‌های پرتکرار با صرفه کرده و در عین هم اکنون، تیتری دیدنی را گزینش نمائید.

بعداز آن، سراغ تگ‌های heading یا این که تیترهای داخلی رفته و از لغات اصلی و ولی دیدنی برای آن استعمال فرمائید زیرا معمولا عموم بعداز مفتوح کردن یک شیت، نصیب‌های متفاوت آن را با گاز کپی می‌نمایند. داشتن هدینگ‌های باصرفه‌گردیده نشان می دهد که شیت شما ایرادات بازدیدکننده را برطرف خواهد کرد.

عدم شناسایی یا این که رفع اشتباهات فنی خسارت‌آور
بعداز زمان‌ها کار در حوزه محتوا و seo، با اطمینان به شما میگوییم که اکثر وقت ها وبسایت‌های اینترنتی، مشکلاتی دارا هستند که نهایتا به تلاش آن ها جراحت میزند.

ساخت محتوا و جذب پیوند برای هر سایتی فوق‌العاده میباشد، البته خطاها فنی مهم اینترنت‌تارنما تاثیر منفی روی سکو آن خواهد داشت. مثال‌های تحت از معمول‌ترین اشتباهات فنی میباشند:

ریدایرکت‌های نامناسب (مثل ریدایرکت‌های ۳۰۲ به مکان ۳۰۱، عدم به کار گیری از ریدایرکت‌ها و …)
سرعت تحت بار گذاری برگه
ارورهای گوشی
محتوای تکراری
برگه‌هایی که غیر عمدی مسدود گردیده‌اند
 

نوشته‌ی علمی دارای ربط : فراگیری ساخت و ساز محتوا و نکاتی برای بهبود کیفیت محتوا

 

باصرفه نکردن تصاویر
تحت عنوان یک کارشناس و مشاور seo، شما می بایست از هر فرصتی برای پیشرفت در عملکرد وبسایت و چشم شدن در نتیجه ها کاوش استعمال نمایید. seo تصاویر یکی همین زمان‌هاست که اکثر اوقات نادیده گرفته میگردد.

زمانی که تصاویر را به اینترنت‌تارنما خویش اضافه میکنید، قطعا به تگ alt و نام آن نیز دقت داشته باشید. به ذکر دیگر، جای اینکه اسم فولدر تصویر شما XYZ123.jpg باشد، نام و کلیدواژه‌ای را برای آن گزینش فرمائید که بتوانند تصویر متبوع را تعریف نمایند؛ مثل organic-coffee-beans.jpg.

در زمینه ی تگ alt، نباید نصیب مربوطه را با گروه‌ای از کلیدواژه‌ها مالامال فرمائید، اما عبارت انتخابی شما هم‌چنان می بایست آن عکس را تعریف نماید. هرچند، چنانچه تصاویر گزینه به کارگیری با تیتر ورقه در رابطه باشند (که می بایست هم اینطور باشد)، آن گاه استعمال از کلیدواژه در نصیب توضیحات طبیعی میباشد.

ارائه گزارش‌های فرعی
یکی گلایه‌های اساسی مدیران کسب‌وکارها از متخصصان seo، گزارش‌هایی میباشد که نتیجه ها امور را به صدق معلوم نمیکنند. از آنجایی که فیض بیشتر کارهایی که در مسئله بهینه سازی انجام می شود نامحسوس میباشد، بسیار اصلی میباشد که تا حد ممکن در زمینه ی سود شغل های خویش روشن باشید. مثلا می توانید با ارائه گزارش‌های ماهانه به مشتریان یا این که مدیران خویش، به‌وضوح درباره ی کارتان سخن فرمایید.

به کارگیری از شاخص‌های کلیدی تلاش (KPIs) و ارائه داده ها در قالب اعداد، رویکردی بسیار خوب برای ارائه داده ها قابل ادراک میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 19:28